המדריך המלא לסולמות טלסקופיים – מה חשוב לדעת על סולם טלסקופי, כמה הוא עולה, מהם היתרונות ואיך אפשר להשתמש בו בבטחה?

סולמות טלסקופיים

הקדמה: ברוכים הבאים לעתיד הסולמות

בעזרת סולמות טלסקופיים תוכלו להתאים את גובה הסולם לצרכים שלכם. ישנם שימושים פוטנציאליים רבים עבור סולמות אלה. הם פופולריים בבנייה, בתעשייה ואפילו במשקי בית. השימוש הנפוץ ביותר הוא במסגרות בנייה ותעשייה מכיוון שהם מאפשרים לעובדים לגשת למקומות גבוהים שאליהם לא היו יכולים להגיע בדרך אחרת. אפשר כמובן להשתמש בהם גם בבית אם רוצים לצבוע תקרה או לנקות חלונות שממוקמים בגובה.

כמה עולה סולם טלסקופי?

סולמות טלסקופיים עשויים מאלומיניום או פלדה ויכולים להתארך לגובה של עד 6 מטרים ויותר. סולמות טלסקופיים אינם זולים, אך העלות תשתנה בהתאם לאורך ולגודל. לדוגמה, סולם הארכה באורך של 6 מטר יעלה לפחות 2000 שקלים וסולם הארכה באורך של 3 מטרים יעלה לפחות 1000 שקלים.

ב-דיל הדילים, תוכלו למצוא מגוון גדול של סולמות המתארכים למבחר של גדלים והכל במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד ועם משלוחים לכל הארץ. לפרטים נוספים, חייגו כעת: 03-6161026.

מהם היתרונות של שימוש בסולם טלסקופי?

סולמות טלסקופיים הם הסוג המגוון ביותר של סולמות מכיוון שניתן להשתמש בהם במגוון מצבים. סולמות טלסקופיים חזקים ויציבים יותר מסולמות הארכה. הם גם מספקים יותר טווח הגעה מסולם מדרגות. סולמות טלסקופיים ניתנים לקיפול גם כדי לחסוך במקום כאשר אינם בשימוש, מה שמקל על אחסונם. כמו כן, הם מגיעים עם כמה צורות פתיחה. יש סולמות טלסקופיים בודדים ואותם ניתן להשעין על הקיר בלבד ומנגד, יש סולמות טלסקופיים כפולים ואותם ניתן לפתוח למצב A או להשעין על הקיר. טיפ מאיתנו: אם אתם רוכשים סולם, העדיפו לרכוש סולם כפול.

כיצד להשתמש בבטחה בסולם טלסקופי עבור הפרויקט או משימת העבודה שלכם?

לפני שמתחילים לעבוד עם הסולם, מומלץ לבדוק שהוא תקין. יש לבחון את השלבים של הסולם ולראות שאכן ניתן להעמיד אותו בצורה יציבה ובטוחה על המשטח. כמו כן, כאשר מטפסים בסולם, הידיים צריכות להיות פנויות ולאחוז בסולם משני הצדדים. אין לעלות לסולם כאשר נושאים ציוד. מומלץ גם שאדם נוסף יהיה בסביבה ויאבטח את האדם שמטפס על הסולם.

טיפים כלליים לגבי סולמות

להלן הטיפים שלנו:

-במידה ואתם חשים סחרחורת או עייפות, אל תעלו על הסולם.

-במידה ויש מזג אוויר סוער, אל תשתמשו בסולם.

-לפני שאתם מטפסים על הסולם, תנעלו נעליים עמידות בפני החלקה.

-רק אדם אחד יכול לטפס על הסולם. במידה ואדם נוסף יטפס עליו בו זמנית, הדבר יהיה מסוכן מאוד ועשוי לגרום נזק לסולם וכמו כן עשוי לגרום לנפילה.

-רכשתם סולם טלסקופי? קראו היטב את הוראות השימוש. הוראות אלה כוללות גם הפעלה בטוחה של הסולם.