איזה סגנון מטבח הכי מתאים לכם?

סגנונות עיצוב של מטבחים

כיום, אפשר למצוא מטבחים במבחר של דגמים, צבעים וסגנונות. על מנת לבחור את הסגנון המטבח, מומלץ מאוד להתבסס על האופי האישי של בעלי הבית וגם על העיצוב הכללי.
בכתבה הבאה, נסקור כמה סגנונות פופולאריים של מטבחים.

הכתבה בשיתוף עם חברת דא קוצ'ינה מטבחים.

מטבח בסגנון תעשייתי

במידה ואתם מתחברים למראה המתכתי, אין ספק שתאהבו את המטבח הזה. העיצוב שלו נחשב לטרנדי ואין ספק שיש לו אמירה עיצובית.

מטבח בסגנון מודרני

מדובר על סגנון פופולארי במיוחד בשנים האחרונות. סגנון זה מתאפיין בעיצוב עם גימור נקי, קווים אחידים וישרים. כמו כן, הוא מייצג אסתטיקה, יוקרה וחדשנות. סגנון זה יתאים לבתים שהם המטבח נמצא באזור פתוח.

מטבח בסגנון אורבני

למעשה, הסגנון הזה מבוסס על עיצובי מטבחים שיש בערים כמו ניו יורק וערים נוספות ברחבי העולם. הצבעים המאפיינים אותו הם אפור, שחור וגם טקסטורות כהות בגווני מאט. הסגנון האורבני, מתאים מאוד לקהל צעיר וכזה שרוצה להעניק לבית תחושה אורבנית.

מטבח בסגנון כפרי

הסגנון הזה יתאים לכל מי שמעוניין לתת לחלל המטבח, תחושה של חמימות. מטבח כפרי משלב בתוכו מספר חומרים כמו, עץ, זכוכית וברזל. מבחינת הפרזול, הידיות המחוברות לארונות וגם למגירות יהיו ארוכות וצרות בצבע כסף או ברונזה.

מטבח בסגנון קלאסי

הסגנון הזה לא מוגדר כסגנון עיצובי בפני עצמו. הסגנון הזה הוא בין המטבח הכפרי למודרני. כלומר, הוא משלב עץ אלון, פורניר טבעי עם צבעי מט.

איפה כדאי לקנות מטבח?

אנחנו נמצאים המון שעות במטבח ועל כן חשוב מאוד לרכוש מטבח איכותי שיעמוד ברטיבות, בלכלוך, בלחות ובחום. על כן, יש לקרוא כמה שיותר המלצות על מספר חברות המוכרות מטבחים. מומלץ גם להגיע לאולמות התצוגה ולראות את עיצובי המטבחים שיש. חשוב גם לבחור בחברה שתלווה אתכם לאורך כל התהליך וכמו כן תספק מחיר הוגן.

טיפים לתחזוקה נכונה של המטבח שלכם

ונסיים עם כמה טיפים לתחזוקת המטבח שיש ברשותכם או המטבח החדש שתרכשו:

-את ארונות המטבח יש לנקות מאבק עם מטלית יבשה. לאחר מכן, יש להשתמש במטלית סחוטה, רכה ולחה ולנגב את הארונות.

-את השיש, יש לנקות עם מים וסבון. הם יכולים להתאים כמעט לכל סוגי המשטחים. כמו כן, יש לשים לב שלא שמים דברים חדים על השיש ובוודאי שלא חותכים על השיש ישירות. הדבר עשוי לשרוט את משטח השיש. לאחר שסיימתם מהשיש, עשו לכל הרגל והעבירו סמרטוט לח ואז ייבשו עם מטלית יבשה.

-את הכיור, יש לנקות בצורה יסודית אחת לשבוע. כל מה שתצטרכו לעשות הוא למלא את הכיור במים ולשפוך כוס אקונומיקה.

לאחר חצי שעה, יהיה עליכם לרוקן את הכיור (שחררו את הפקק) וקרצפו את הכיור באמצעות ספוג עדין. שטפו במים והרי לכם כיור מבריק.

-את אריחי החרסינה שיש מעל הכיור, מומלץ לנקות עם נוזל להברקת כלים למדיח מהול בכוס מים. יש לשפוך אותו על ספוג עדין ולשפשף את האריחים.

-את ברז המטבח, יש לנקות על ידי חומץ ביתי 5%. אם יש לברז חלקי פלסטיק, אפשר לנקות אותם במי סבון. במידה ומדובר על ברז צבוע בצבע נחושת או זהב, יש לנקות אותו עם מטלית רכה בלבד.