איסלה מוחרס – האי המושלם

איסלה מוחרס

לא מעט אנשים בוחרים לטייל דווקא במקסיקו. מדובר ללא ספק על יעד מדהים שיש לא מעט דברים לראות בו. יחד עם זאת, אם בחרתם להגיע למקסיקו ואתם עסוקים בלקרוא את מקסיקו למטייל בכדי להבין איזה אתרים כדאי לכם לראות ואיזה פחות, כדאי שתדעו כי אחת היעדים שבהחלט לא כדאי לכם לוותר עליו הוא איסלה מוחרס. מדובר על אי קטן ויפה הממוקם מול חופי קנקון שבמקסיקו. האי רגוע, צבעוני, האנשים בו נחמדים, האוכל טוב והחופים מרהיבים ביופיים. מדובר על המקום המושלם לחופשת חופים במקסיקו.

למה דווקא איסלה מוחרס?

איסלה מוחרס הוא אי קטן ומרהיב ביופיו אשר שוכן במרחק של 13 ק"מ צפונית לחופי קנקון. מדובר על אי קטן באופן יחסי ופירוש השם שלו הוא אי הנשים. השם המדובר הוענק לו על ידי הספרים אשר הגיעו למקום במאה ה16 ומצאו בו פסלים רבים של אלילות מתרבויות שונות. בעבר, האי היה יעד רלוונטי בעיקר לתרמילאים אשר ניסו להימנע מהמחירים היקרים בקנקון, אך עם הזמן לא מעט אנשים גילו את הקסם של האי המדובר והוא הפך להיות מסחרי יותר. כיום ניתן למצוא בו לא מעט חנויות מזכרות ומסעדות אשר מציעים אוכל במחירים תיירותיים. יחד עם זאת, האי לא איבד מהקסם שלו ויש לו לא מעט מה להציע: מים צלולים בגווני טורקיז מרהיבים, חופים לבנים, אוכל משובח, ריף עשיר מסביב לאי אשר הופך אותו ליעד צלילה ושנירקול אטרקטיביים ביותר והרבה שקט ושלווה.

מה כדאי לעשות באיסלה מוחרס?

כדאי מאוד להישאר לישון באי לפחות כמה ימים ולא להגיע אליו לטיול יום בלבד מקנקון. אם החלטתם להישאר לישון באי כדאי לכם לבחור מקום לינה בקצה הצפוני של האי שבו שוכנת העיר הראשית, מרבית החופים והמלונות הטובים ביותר. זה גם המקום שבו המעבורת אשר מגיעה מקנקון תוריד אתכם. חשוב שתדעו כי מאחר שמדובר על עיר כל כך קטנה, ניתן להגיע לשאר המסעדות בהליכה של דקות ספורות בלבד. כדאי שתלונו בעיר המרכזית שכן, אם תבחרו ללון בחלק אחר של האי תהיו תלויים במוניות או בהשכרת רכב גולף בכדי להגיע לעיר המרכזית ולחופים הטובים. ניתן למצוא באיסלה מוחרס מגוון אטרקציות שונות הנוגעות לחופים. ניתן לצלול בחופים שם, להנות מהנוכחות של בעלי חיים ימיים ועוד. מעבר לכך ניתן למצוא במקום לא מעט מסעדות, ברים, בתי קפה ועוד. ניתן למצוא חיי לילה תוססים ופעילים ולהנות ביותר ממגוון מועדונים שונים.

כמובן שחשוב מאוד שתבחרו מראש את כל המקומות שתבקרו בהם ותבלו בהם. תכנון מקדים של הטיול שלכם באיסלה מוחרס יאפשר לכם להנות באמת מכל מה שהאי מציע ולהפיק את המקסימום משהייה שלכם בו.