להתלבש נכון לפגישה עסקית

איך להתלבש לפגישה עסקית

מיתוג עסק מהווה דבר חשוב מאוד. אם אתם בעלי עסק כלשהו והייתם בטוחים שמיתוג בא לידי ביטוי רק באלמנטים פרסומיים שונים, חשוב שתדעו שגם אתם והלבוש שאתם בוחרים עבור פגישות עסקיות משפיעים על המיתוג של העסק שלכם ועל איך שיתפסו את העסק בפגיעה העסקית. אם אתם תוהים כיצד בוחרים את הלבוש הנכון עבור פגישות עסקיות, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

כיצד להתכונן לפגישה עסקית?

ראשית כל יש להתחיל עם השיער. גברים בשיער ראש או זקן פרוע שמועד התספורת שלהם חלף מזמן או נשים בעלות קצוות מפוצלים, שורשי שיער חשופים מבצע או שיער שאיננו מסודר יותירו רושם של רשלנות והזנחה ועל כן יש להקפיד על שיער מסודר, מסופר ומטופח. מכיוון שלחיצת היד היא לרוב המפגש הראשון ולעיתים המגע היחיד המתקיים במפגש המדובר, יש להקפיד על ידיים וציפורניים נקיות ומטופחות. הקפידו להתקשט במעט תכשיטים.

בחירת נעליים

לגבי בחירת נעליים. כאשר מדובר על נעליים לגברים בהחלט לא כדאי להגיע לפגישה עסקית בסנדלים שכן אצבעות חשופות משדרות חוסר כבוד וזלזול. אם אתם בעלי מקצוע חופשיי מהתחומים המסורתיים יש להקפיד על נעליים קלאסיות בצבע אחיד וכהה כך תשרו על בן השיחה שלכם תחושה של ביטחון, מקצועיות ורצינות. אם אתם בעלי מקצועיות מתחומים יצירתיים לרבות עיצוב גרפי, אדריכלות או מוזיקה תוכלו לבחור בנעליים עם קריצה עיצובית המצביעה על האישיות המיוחדת שלכם.

הקשר בין גרביים למכנסיים

אז כאשר מדובר על גברים, כדאי להקפיד על בחירת נעלי אלגנט לגברים, אך מעבר לבחירת הנעליים, יש צורך לשלב בצורה נכונה בין הגרביים לבין הנעליים. ראשית כל, יש להקפיד על מכנס שלא יעלה כלפי מעלה ויחשוף את הגרביים כאשר אתם יושבים. שנית, כדאי לגרוב גרב גבוהה שתסתיר את שוק הרגל. יש לבחור בגרביים בצבע אחיד וחלק וכן כדאי שצבע הגרב יהיה תואם לצבע של הנעל או לצבע של המכנס.

בחירת מכנסיים

לפגישות עסקיות משמעותיות עם בעלי תפקידים בכירים כדאי לבחור במכנסי בד מכותנה, פשתן, צמר בהתאם לעונת השנה ועוד. את מכנסי הג'ינס כדאי להשאיר למפגשים חברתיים או לימי עבודה שאינם כוללים פגישות. אם בכל זאת בחרתם בג'ינס כדאי מאוד שתקפידו על ג'ינס בגוון כהה.

בחירת חולצה

החולצה היא פריט לבוש הבולט ביותר לעיניים של בן השיחה שלכם ועל כן, יש להקפיד על מסר של רוגע, שקט וביטחון. ניתן לעשות זאת על ידי בחירת חולצה בצבע אחיד או בעלת טקסטורה עדינה. כדאי לבחור בחולצה מכופתרת לפגישות חשובות וחולצה בגזרת פולו על פני טישרט. לנשים כדאי להימנע מחולצות עם מחשופים או חולצות בגזרה לא שגרתית. כמובן שלא כדאי לבחור בחולצות בצבעים נועזים אלא ללכת על צבעים שקטים יותר ונעימים לעין.