סוגי עבודות אקדמיות

סוגים של עבודות אקדמיות

במידה ואתם מתכוונים להירשם ללימודי תואר ראשון, דעו שכתיבת עבודות אקדמיות היא דרישת חובה. איזה סוגים של עבודות אקדמיות יש? והאם אפשר לקבל עזרה מקצועית כאשר מדובר על כתיבת עבודה אקדמית? על כל השאלות הללו, נשיב בכתבה הבאה.

הכתבה בשיתוף עם קמפלוס המספקים שירותים אקדמיים כמו, סיוע בעבודות אקדמיות, עבודות סמינריוניות, עריכה לשונית, תרגום ועוד.

כמה מילים על סוגי עבודות אקדמיות

קיימים מספר סוגים של עבודות:

-עבודות הגשה – מדובר על עבודות באורך של 1 עד 4 עמודים. העבודות הללו מוגשות למרצים. בעבודות מסוג זה, יש דרישה להבעת ידע ובכלל דרישה להבעת דעה אישית וכל זאת בהסתמך על מקורות מידע שנלמדו בקורסים השונים. לא נדרש יותר מדי זמן, על מנת להכין את העבודות הללו וזאת משום שהן קצרות יחסית.

-עבודות גמר – אלו עבודות שמשתנות בהתאם לתחום הלימוד. מדובר על עבודות שדומות לעבודות סמינריוניות. אלו הן עבודות גדולות שיש להן שער, תקציר, פרקים, סיכום ורשימת מקורות. אלו הן עבודות שיש להגיש כאשר מסתיימת השנה או על מנת לקבל תעודה מקצועית.

-עבודות סמינריוניות – מדובר על עבודות מקיפות. מה שמאפיין אותם הם כללים מדויקים על פיהם יש לכתוב את העבודה וכמו כן שער, תקציר, פרקים, סיכום ורשימת מקורות. עבודות סמינריוניות מבוססות על שאלת מחקר שמוצגת בעבודה והצגת הפתרון. עבודה סמינריונית יכולה להיות איכותית (מבוססת על מחקר שאוסף מידע ממדגם קטן של אנשים) או כמותית (מבוססת על מחקר שאוסף נתונים ממדגם גדול של אנשים). -רפרט – זוהי עבודה אקדמית שמוצגת לכיתה. ברוב המקרים, העבודה מבוצעת בזוגות. כמו כן, העבודה כוללת התייחסות לכמה עקרונות חשובים בהם, יכולת הכתיבה האקדמית והיכולת לעמוד מול המרצה ולהציג את נושא העבודה וכל זאת באמצעות הפגנת ידע והבנה.

עבודות אקדמיות – מהי המטרה?

המטרה העיקרית היא עידוד חשיבה חוקרת, שימוש בשפה מקצועית וכמובן התנסות בכל הקשור לחקירה אקדמית. כאשר מדובר על כתיבת עבודה אקדמית, נדרש ידע רחב על הנושא, יכולת חקירה ויכולת הבנה של שלבי החקירה.

האם ניתן לקבל עזרה מקצועית בכתיבת עבודות אקדמיות?

התשובה היא כן. יש המון חברות מובילות שמספקות שירותי ליווי לכתיבת עבודות אקדמיות בתשלום. מדובר על ליווי שמקבלים מתחילת העבודה ועד הגשתה. אגב, הליווי כולל עזרה בחיפוש מקורות מידע וכתיבה נכונה בהתאם להנחיות הנדרשות. לפני שאתם בוחרים את החברה המתאימה, כדאי מאוד שתקראו כמה שיותר המלצות. כמו כן, בדקו גם מהו המחיר המבוקש על השירות. יכול להיות שתגלו שיש פערים במחירים בין חברה אחת לאחרת. זכרו שלא תמיד מומלץ לבחור את החברה שנתנה את המחיר הזול ביותר. כמו כן, בדקו גם כמה שנות ניסיון יש לחברה ומיהו הצוות המקצועי שלה. לאחר שבדקתם את כל הפרמטרים, תוכלו לבצע החלטה מושכלת.