מה היעד הכי זול באירופה

מה היעד הכי זול באירופה

אין על יבשת אירופה. מדובר על יבשת מגוונת במיוחד. למעשה יש בה הכל. יש טבע, תרבות ובכלל יש בה את כל הדברים שצריכים עבור חופשה מושלמת. בעבר, הייתה קיימת תפיסה שעל מנת לטייל באירופה, יש להכין תקציב גדול. כיום, לא כך הדבר. הכל השתנה לחלוטין ויש המון יעדים באירופה שהם זולים ושווה מאוד לבקר בהם. לאותם היעדים, ניתן למצוא טיסות במחירים משתלמים במיוחד וגם להנות מהוצאות מחייה לא יקרות בכלל.

איך אפשר להוזיל טיול באירופה ליעדים שווה לטוס אליהם?

להלן הטיפים שלנו:

-תכננו כמה שיותר מוקדם את הטיול שלכם. התכנון יכול להפוך את הטיול שלכם למוצלח או מוצלח פחות. אל תסגרו את הדיל הראשון שאתם מוצאים. עשו השוואה בין ההצעות השונות. בדקו בקפידה את פרטי הטיסה ואת מיקום המלון. תסכימו איתנו שאתם לא רוצים מלון באזור מרוחק, מה שיאלץ אתכם להוציא לא מעט כסף על נסיעות ממקום למקום.

-תכננו את הטיול בעונה שהיא לא עונת השיא. קחו בחשבון שלכל יעד באירופה, יש את עונת השיא שלו. לדוגמה, אם מדובר על יעד כמו יוון, אז עונה השיא היא בחודשים יוני, יולי ואוגוסט. בעונת השיא, יש ביקוש אדיר לטיסות ליעד, לבתי מלון וכמובן לאטרקציות וכך גם המחירים הרבה יותר יקרים מתקופות שאינן נחשבות לעונת השיא.

-חפשו אטרקציות בחינם – בכל יעד באירופה, תוכלו למצוא אטרקציות בחינם או אטרקציות בעלות מינימאלית. כך אפשר לחסוך כסף וזאת במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים. איך תמצאו אטרקציות בחינם? חפשו אותן באתרי האינטרנט של המדינה שאליה אתם מתכוונים לטוס.

יעדי טיולי באירופה זולים ובמחירים שווים לכל כיס

להלן היעדים:

איסטנבול, טורקיה – אחד היעדים המבוקשים בעולם. באיסטנבול תוכלו להנות מהמון אטרקציות והכל במחירים נוחים והוגנים. אין ספק שטיול באיסטנבול הוא חוויה בפני עצמה והתרבות של המקומיים הופכת את הביקור במקום ליוצא דופן. באיסטנבול, תמצאו מבחר מסעדות וכמו כן אתרי תיירות וגם תוכלו להנות מחיי לילה תוססים.
טיסה לאיסטנבול נמשכת שעתיים ו-15 דקות בממוצע ומחיר הטיסה הוא 100 עד 150 דולר בעונת השיא.

סופיה בולגריה – מדובר על עיר גדולה והיסטורית. תוכלו למצוא בה המון אתרי תיירות, מוזיאונים, מבנים היסטוריים יפים ועוד. כמו כן, העיר נמצאת למרגלות הר ויטושה, שם נמצא פארק לאומי גדול שמומלץ מאוד לא לפספס ולבקר בו.
טיסה לסופיה נמשכת שעתיים ו-45 דקות בממוצע ומחיר הטיסה הוא 50 עד 100 דולר בעונת השיא.

פאפוס, קפריסין – אתר נופש שמושך אליו תיירים מכל העולם. אפשר לעשות חופשת בטן גב בפאפוס או שאפשר לבקר בכל מיני אתרי תיירות יפים שיש במקום.
טיסה לפאפוס נמשכת שעה ו-10 דקות בממוצע ומחיר הטיסה הוא 50 עד 100 דולר בעונת השיא.

בוקרשט, רומניה – עיר שבנויה על גדות נהר דמבוביצה. בעיר יש מבנים עתיקים ומרשמים וכמו כן אפשר לראות שבעיר יש שילוב בין ישן למודרני. מדובר על עיר תוססת המציעה מגוון של אטרקציות וחיי לילה תוססים במיוחד.
טיסה לבוקרשט נמשכת שעתיים ו-45 דקות בממוצע ומחיר הטיסה הוא 60 עד 130 דולר בעונת השיא.

וילנה, ליטא – היא הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אל תפספסו את העיר העתיקה של וילנה וכמו כן את המסעדות, את שוק הפשפשים, את המוזיאונים וכמובן את האטרקציות.
טיסה לוילנה נמשכת ארבע שעות ו-5 דקות בממוצע ומחיר הטיסה הוא 60 עד 230 דולר בעונת השיא.

פראג, צ'כיה – עיר ציורית ואחת הערים היפות בעולם. ממוקמת על נהר הוולטאבה. למרות שמחירי הטיסות אליה גבוהים ביחס ליעדים שהוזכרו לעיל, עלויות המחיה נמוכות ובהחלט מפצות על המחיר. פראג היא אחת הערים המתויירות ויש בה אטרקציות לכל המשפחה.
טיסה לפראג נמשכת ארבע שעות ו-5 דקות בממוצע ומחיר הטיסה הוא 180 עד 250 דולר בעונת השיא.