איך בוחרים חליפה לחתן?

איך לבחור חליפה לחתן

ממש כמו שמשקיעים בשמלת כלה, יש גם להשקיע בחליפת חתן. כמו כן, צריכה להתקיים התאמה כללית בסגנון ההופעה הזוגית ועל כן, מומלץ שהזוג ילך יחד ויבחר את החליפה המתאימה.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לכתבה מעניינת במיוחד.
הכתבה בשיתוף עם חנות קרל חליפות.

לפני שאתם יוצאים לחפש את חליפת החתן

מומלץ מאוד שתתחשבו בכל הדברים הללו והם:

-אם אתם מתכננים ללבוש את החליפה לערב אחד בלבד, אז עליכם לדעת שאין טעם בקנייה של חליפה יקרה. עליכם להתאים את החליפה הנכונה לתקציב שיש ברשותכם ולא להיפך.

-שימו לב לטרנדים וחידושים – ממש כמו באופנת נשים, גם באופנת גברים יש המון חידושים וגם עדכונים. על כן, לפני שאתם יוצאים לסיבוב בחנויות, מומלץ שתבדקו ברשת מה הולך היום מבחינת סגנונות וגם צבעים.

-מומלץ להגיע לחנויות הבגדים לכל המאוחר שלושה שבועות לפני האירוע. אל תחכו עם הרכישה לרגע האחרון. אגב, אם מדובר על חליפה בתפירה אישית, אז מומלץ להגיע לפחות פעמיים או שלוש למדידות.

סיבוב בחנויות הבגדים

שימו לב לכל הדברים הללו:

-אין ספק שיש חשיבות גדולה ליחס האישי שתקבלו בחנות. ממש כמו הכלה, גם החתן מעוניין להרגיש שזה היום המיוחד שלו ועל כן הוא צריך לקבל את כל תשומת הלב.

-וודאו שיש למוכרים רקע וגם הבנה בבחירת הבדים, הגזרות והצבעים של החליפות. אתם גם יכולים לקבל הסברים מהם ולהבין אם אכן הם מבינים באופנה או לא.

-אל תחששו לבקר בחנויות יוקרה. אתם לא חייבים לרכוש את הבגדים בחנויות כאלה, אבל אתם כן יכולים למצוא פריט שיכול לשדרג לכם משמעותית את ההופעה.

כמה מילים על הבגדים המתאימים והנכונים לאירוע

אל תבואו מקובעים, אלא תבואו עם ראש פתוח. כך יהיה אפשר להתאים לכם את החליפה המושלמת וכמובן זאת שתחמיא למבנה גופכם. כמו כן, התחשבו גם בטעם שלכם. אם אתם בוחרים חליפה בצבעי אפור כהה או צבעי כחול, קחו בחשבון שהיא תהיה לכם שימושית יותר מחליפה בצבע שחור.

כמה מילים על מאפייני האירוע וחליפת החתן

זה יכול להיות אירוע צהרים או אירוע ערב. האירוע יכול להתקיים בגן או במקום סגור. כל אלה יכולים להשפיע משמעותית על החליפה שתבחרו. אגב, גם למועד בו מתקיימת החתונה, יש השפעה על החליפה. לדוגמה, אם מדובר על אירוע שמתקיים בחורף, אז קחו בחשבון שהלבוש צריך להיות יותר אלגנטי וגם מעונב וכמו כן הצבעים שיתאימו יהיו כחול, אפור ושחור. כמו כן, גם הבדים של החליפה יהיו עבים יותר. מנגד, אם מדובר על אירוע שמתקיים בקיץ, אז הצבעים שיתאימו יהיו צבעי פסטל, שמנת ולבן. מבחינת הבדים, אלו יהיו בדים דקים וקלילים יותר.

כמה מילים על בחירת הבדים של החליפה

מומלץ לבחור חליפה שתהיה עשויה מבד 100% צמר דק סופר 100 ומעלה. מדובר על בד נוח, נעים ושאינו מחמם. בד סינטטי יהיה יותר מחמם ופחות סופג זיעה. אגב, קיימות חליפה שמיוצרות גם מבד פוליאסטר. מדובר על בד נושם, אוורירי ואיכותי. מבחינת חולצה לחליפה, מומלץ לבחור כזו שתהיה מיוצרת מבד כותנה 100%.

טיפים לבחירת חליפה

להלן הטיפים שלנו:

-שימו לב שהז'קט של החליפה, מרווח באזור הכתפיים אך מנגד גם לא רפוי מדי. כך תוכלו להניע את הזרועות בחופשיות. במידה ומדדתם את הז'קט, כיפתרתם אותו וגיליתם שהוא צמוד לבטן, אז הוא קטן מדי ומומלץ שתמדדו ז'קט במידה אחת גדולה יותר.

-מכנסיים וחולצה הם שני פריטי לבוש שצריכים להיות מונחים כמו שצריך על הגוף. הקו העליון של המכנסיים יהיה קצת מתחת לקו המותן.

-נעליים – מומלץ לבחור בנעליים עם סוליה וגפה מעור. קחו בחשבון שנעל איכותית וטובה תשמש אתכם גם אחרי החתונה. על כן, כדאי להשקיע בנעליים שרוכשים.